Міжнародну організацію Goodyear Tire & Rubber Company заснували в Америці. Вона виробляє полімери для авторинків, шини та інші товари для засобів пересування. Їх активно розкуповують власники легкових, вантажних і спортивних автомобілів, літаків, тракторів, мотоциклів та інших транспортних засобів. У рейтингу найкрутіших компаній Fortune Global 500 Goodyear зайняли 472 місце.
GOODYEAR: історія бренду і причини такої популярності
Бренд, який сьогодні знають водії усього світу, заснував американець Френк Зіберлінг в 1898 році. Назвав він її на честь людини, який винайшов вулканізованої гуми - Чарльза Гудьира. Символом компанії стала Талара - сандаля з невеликими крилами. За давньогрецькою легендою, саме крилаті Талара допомогли Персею здолати Медузи Горгони. Коли Goodyear тільки відкрилася в штаті Огайо, основним джерелом доходу була продаж шин для велосипедів і карет, накладок для кінських підківок і фішок, які купували власники казино. Вже через 3 роки компанія поставляла шини самому Генрі Форду. А в наступні 20 років Goodyear чекав величезний успіх: вона проектувала і поставляла повітряні судна для армії США за часів Першої світової, розширювалася, і в середині тридцятих років стала лідером з виробництва шин для всього світу.
Розвиток сьогодні
2008 рік став новим проривом для Goodyear. Forbes визнав компанію однією з найвпливовіших в США: в їхньому списку вона зайняла почесне 16-е місце. Визнали компанію найкращою і інші відомі журнали: Fortune підкреслили, що Goodyear - одна з найуспішніших компаній з виробництва шин і запчастин, Audit Integrity Inc. назвали її надійної, а The Wall Street Journal помітили, що вона приносить великі доходи своїм акціонерам. Саме шини Goodyear були встановлені на американському космічному кораблі Аполлона-14, коли той висадився на Місяць. У 2010 саме ця компанія отримала нагородження R & D 100 Award за те, що розробила безповітряні шини, які можна використовувати для пересування транспорту на Місяці або Марсі.
Причини популярності шин Goodyear
Багаторічні наукові дослідження, які проводили творці шин Goodyear, не пройшли даром. Саме вони дозволили компанії стати лідером на ринку. Ось основні переваги, які дозволили Goodyear вийти в ТОП виробників шин та інших виробів:
- перевірена продукція: розробники перевіряють шини у всіх можливих умовах, щоб випустити вироби з оптимальними щільністю і товщиною;
- безпека: продукція бренду забезпечує відмінну керованість на дорозі;
- зниження витрат: незважаючи на відносно високу ціну шин, вони покращують ефективність витрати і знижують витрати покупця на паливо.
Асортимент і головні переваги
Основний асортимент компанії представляють літні, зимові та всесезонні шини. Вантажні шини - товар, за який компанію цінують особливо сильно. Це пояснюється рядом переваг, які вони надають:
- безпечне зчеплення з дорожнім покриттям;
- висока зносостійкість;
- низькі шуми і вібрація;
- невелика витрата палива;
- можливість здійснювати маневри;
- усунення води з-під коліс за допомогою покришок;
- відмінний рівень керованості і гальмування.
Шини, створені компанією Goodyear - це безпека. Безпека водія транспортного засобу, його пасажирів і навіть самого автомобіля. Це гарантований комфорт. Це багата історія створення бренду. Це легенда.