continetal

Серед шинних виробників Continental займає перше місце в Німеччині, друге в Європі і четверте у всьому світі. На ринку зимових шин в Європі Continental займає лідируючі позиції.

Асортимент товарів охоплює легкові, вантажні, промислові, сільськогосподарські, велосипедні і позашляхові шини, а також шини для екскаваторів, транспорту лісових господарств і різних приватних марок.

Концерну належать марки Continental, Uniroyal (Europe), General Tire, Semperit, Gislaved, Viking, Barum, Mabor, Euzkadi і Sime.

Історія компанії Continental AG:

8 жовтня, 1871

Створення в Ганновері Акціонерного товариства Continental Caoutchuc & Gutta - Percha company по виробництву виробів з м'якої гуми, прогумованої тканини, литих шин для екілажей і велосипедів.

1882

Зображення здибленого коні стало торговою маркою Continental Caoutchuc & Gutta - Percha company. Причина проста. Цей символ - частина герба землі Саксонія, столицею якої є місто Ганновер, в якому була створена компанія.

1892

Continental першим серед німецьких фірм починає виробляти пневматичні шини для велосипедів.

  

1898

Початок виробництва шин з протектором без малюнка.

continental

1900

Перший німецький дирижабль LZ 1 виготовлений з матеріалу виробництва Continental.

1901

Mercedes, виробництва Daimler, завдяки пневматичним шинам Continental, добивається сенсаційної перемоги на автогонках в Ніцці.
continental

1903

Представництво Continental відкрито в Росії. Представництво знаходилося за адресою Санкт-Петербург, Сімін провулок, 1.

continental

1905

Continental починає виробництво протиковзних шини, передвісники шин з шипами.

1907

Відкриття першого Московського представництва Continental за адресою Дмитрівка, 11 (сьогодні Велика Дмитрівка).

Continental видає перший атлас доріг для водіїв автомобілів і мотоциклів.

continental

1908

Continental винайшов знімний обід для легкових автомобілів, що дозволяє заощадити час і сили під час заміни шин.

continental

1909

Зразки синтетичної гуми, розроблені в лабораторії Bayer, вдало вулканізовані на шинних підприємствах Continental, пройшли перші випробування.
continental

1913

Гран-прі Росії. Барон А. Нотомб на Bergmann-Metallurgique з шинами Continental-Pneumatic посів третє місце. Нотомб не справив жодної заміни шин.

Гонка на 1 версту під Москвою. Переможці використовували шини моделі Continental-Pneumatic, які витримали високі швидкості.

continental

1921

Continental відзначив 50-річний ювілей, запропонувавши ринку шини з більш гнучким кордом з волокнистих тканин. Continental випустив перші пневматичні шини для вантажівок, замінивши застосовуються до цих пір литі шини.

continental

1926

Застосування вуглецю з метою збільшення терміну використання шин і збереження характерного для них кольору.

1928/29

Об'єднання з основними компаніями, представленими на німецькому ринку, з метою створення Continental Gummi - Werke AG. Проіобретеніе заводів в Ганновері і Корбахе.

1932

Continental представляє на ринку метало-гумові кріплення Schwingmetall використовуються з метою зниження вібрації і шуму під час роботи мотора.

1935-40

Безперервний ланцюг перемог на перегонах авт Mercedes та Auto-Union, оснащених шинами Continetal. Чотири Grand Prix на гонках в Герамніі, чотири перемоги на гонках в Тріполі, Північній Африці, три в Італії. Численні перемоги допомагають таким гонщикам як Карасиолла, Розенмейєр і Стак отримати міжнародне визнання.

continental

1936

Початок використання синтетичної гуми у виробництві шин.

1938

Закладено перший камінь шинного заводу в Штокене, Ганновер.

1943

Отримання патенту на виготовлення безкамерних шин.

1951

Початок конвеєрного виробництва металокорду.

1952

Continental додає шини М + S до асортименту шин, призначених для їзди в зимову пору року.

continental

1955

Continental - перша німецька компанія, розпочала виробництво безкамерних шин, а також ресори для вантажівок і автобусів.

continental

1960

Початок масового виробництва шин з радіальним кордом.

1961

Завершення будівництва заводу в Данненберзі / Ельбі Завод виробляє пластикові компоненти для потреб автопромисловості.

continental

1964

Будівництво заводу з виробництва технічних продуктів в Нортхейм. Будівництво заводу з виробництва шин у Франції.

continental

1967

Відкриття полігону Contidrom з тестування шин в Люнебурзі Хайде. Пізніше, в 1944-95 рр., Його площа була майже вдвічі для будівництва нових треків, один з яких довжиною у 3,8 км, призначався для випробувань маневреності автомобілів.

continental

1971

На заводі в Корбахе встановлюється саме об'ємне в Європі обладнання для виробництва шлангів. З Ганновера виробництво шлангів повністю переноситься в Корбах.

1972

Continental запускає у виробництво нешиповані зимові шини ContiContact.

continental

1974

Continental є першим виробником, що постачають Європейську автомобільну промисловість штампованими пильовиками з поліуритану.

1976

У Нортхайме запущена одна з найбільших в Європі ліній по виробництву стрічок для конвеєрів.

1978

Придбано підприємство Techno-Chemie у Франкфурті, один з провідних виробників шлангових з'єднань в Німеччині.

1979

З придбанням всього європейського шинного бізнесу компанії Юніройал Інк., США, Continental отримує ширшу базу в Європі (фото: завод в Ахені).

1983

Підшипники вала двигуна виробництва Continental - спеціальні несучі елементи, які використовуються в моторах для гасіння вібрації та шуму - виробляються в масовому порядку для автомобільної промисловості.

1985

Continental набуває шинний бізнес австрійської компанії Semperit.

1987

Приєднання General Tire Inc. Компанія працює під ім'ям Continental Tire North America, Inc. з 2001 року.

1989/90

Continental і португальська компанія Mabor засновують спільне підприємство з виробництва шин в Лузадо / Опорто. У 1993 році відбувається остаточне придбання бізнесу і заводу з виробництва текстильного корду.

continental

1991

Оперативний сегмент промислової продукції реорганізований під маркою ContiTech.

Continental, зі своєю шиною ContiEcoContact, є першим виробником легкової шини з екологічною спрямованістю, що володіє спеціальними властивостями для економії пального та збільшення ності.

continental

1993

Придбано контрольний пакет акцій чеської компанії Barum поширюється на завод в Отроковіце по виробництву шин для легкових і вантажних автомобілів, а також на дилерську збутову мережу, яка налічує близько 50 філій.

Continental імпеет близько 2100 точок роздрібних продажів і франчайзерів в 14 європейських країнах.

Відбувається злиття Goppinger Kaliko GmbH, Айслінг, з J.H. Benecke AG, Ганновер. Нова компанія Benecke-Kaliko AG інтегрована в ContiTech Group. Ключовий продукцією є тканини з вініловим покриттям, матеріали для обшивки.

continental

1994

Спільне підприємство між ContiTech і словацькою компанією Vegum з виробництва штампованих виробів з гуми для автомобільної промисловості Європи. У 1996 році договір розповсюджується і на литі вироби.

1995

Створено відділення Automotive Systems концерну Continental з метою бізнесу в області виробництва систем для автомобільної промисловості. ContiTech набуває бізнес компанії TBA Belting Ltd., Уїган, Манчестер, Великобританія, в сфері виготовлення системних компонентів для трансмісії.

1997

Continental представляє на ринок ISAD - Intergrieter - Starter-Alternator - Daempfe інтегровані стартер, синхронний генератор змінного струму і глушник. Це абсолютно нова система глушника, безшумного стартера і генератора, відзначена Інноваційною премією німецької економіки.

Починаючи з 2001 року планується випуск легкових автомобілів, оснащених ISAD.

1998

Continental набуває у американського ITT Industries Inc. за .93 млрд. по виробництву автомобільних гальм і шасі. На визнаного у всьому світі виробника гальмівних і інших систем працює більше 10.000 співробітників. Основу всього підприємства становить Alfred Teves GmbH, Frankfurt, яке зі своїми 16 заводами увійшло в сегмент Continental і стало випускати шини Continental Tyres.
continental

1998/99

Експансія автошин за рахунок придбання акцій підприємств, технічної співпраці і інвестицій в нові виробництва: обмін технологіями з фірмою Fate / Аргентина, спільне підприємство з Matador / Словаччина, придбання шинного бізнесу (2 заводи і 1000 роздрібних магазинів) групи Carso / Мексика, 60% підприємства GenTyre в Південній Африці, іменованого тепер Continental Tyre South Africa.

Continental відкриває свій перший завод з виробництва і монтажу коліс в комплекті за межами Європи, в бразильському Juiz de Fora. Подальші кроки на шляху інтернаціоналізації ContiTech будуть сконцентровані на придбанні заводів у Чилі і Мексиці, створенні нових виробництв в Бразилії, Мексиці і Угорщині.continental

2000

Відкриття нового заводу з виробництва шин для легкового транспорту в Timosoara / Румунія. Continental Teves встановлює широкі партнерські відносини з японською корпорацією Nisshinbo для виробництва гальмівних систем і шасі для японського і корейського ринку. Спільне підприємство, в якому Continental належить частка в 51%, носить назву Continental Teves Corporation.

continental

2001

Шляхом придбання компанії Temic GmbH в Nuremberg Continental завойовує міцні позиції на стрімко зростаючому ринку розробки та виробництва електронних систем для автомобілів. Ця компанія має також виробництва в Америці і Азії, входить до складу підрозділу Continental Automotive Systems. Continental Teves Corporation, Японія, купує контрольний пакет акцій Shin-Ei і Shin Tec - компаній-виробників механізмів гальмівних приводів і дискових гальм. Ця продукція доповнює виробництво компонентів для гальмівних систем в Японії компанією Continental. ContiTech купує 51% акцій китайського виробника шлангових з'єднань. Спільне підприємство під назвою ContiTech Grand Ocean виробляє системи кондиціонування повітря і пристрої гідропідсилювачів в Китаї. Таким чином, число спільних підприємств ContiTech у Китаї сягнуло 4-х.

2002

Continental і Bridgestone оголошують про свою співпрацю в галузі безпрокольних технологій (run-flat) з метою створення єдиного світового стандарту безпрокольних шин, що встановлюються на колеса зі стандартним ободом. Continental і Yokohama укладають угоду про більш тісну співпрацю в розробці і виробництві шин в майбутньому. Створено спільну компанію з рівними частками власників для розвитку діяльності, спрямованої на японських автовиробників.

2003

Continental зміцнює свої позициии в країнах Азіатського регіону і Австралії, відкривши спільне виробництво з Малазійським конгломератом Sime Darby Berhad. Компанія, що діє під назвою Continental Sime Tyre Sdn. Bhd., Володіє двома шинними заводами в Малазії.

continental

ContiTech створює спільне підприємство з виробництва хутра пневматичного ресора в Кореї.

Презентація шини ContiSportContact 2 Vmax, tпервой в світі шини для швидкостей 360 км / год (224 миль на годину).

continental

2004

Continental розширює свою виробничу базу в Румунії, відкривши завод по виготовленню конвеєрів для автомобільної електроніки - з науково-дослідним центром - в Сібіу, а також виробничі потужності для виробництва вентиляційних ліній в Тімішоара.

Continental набуває завод японської компанії з виробництва передавачів рульового колеса, з виробничими потужностями в Китаї.

Запуск нового заводу з виробництва компонентів тормгозной частини в Мексиці. Придбання Phoenix AG. Після злиття ContiTech і Phoenix, з'являється найбільший в світі фахівець з гумовим і пластмасових виробів.