Серед шинних виробників Continental займає перше місце в Німеччині, друге в Європі і четверте у всьому світі. На ринку зимових шин в Європі Continental займає лідируючі позиції.
Асортимент товарів охоплює легкові, вантажні, промислові, сільськогосподарські, велосипедні і позашляхові шини, а також шини для екскаваторів, транспорту лісових господарств і різних приватних марок.
Концерну належать марки Continental, Uniroyal (Europe), General Tire, Semperit, Gislaved, Viking, Barum, Mabor, Euzkadi і Sime.
Історія компанії Continental AG:
8 жовтня, 1871
Створення в Ганновері Акціонерного товариства Continental Caoutchuc & Gutta - Percha company по виробництву виробів з м'якої гуми, прогумованої тканини, литих шин для екілажей і велосипедів.
1882
Зображення здибленого коні стало торговою маркою Continental Caoutchuc & Gutta - Percha company. Причина проста. Цей символ - частина герба землі Саксонія, столицею якої є місто Ганновер, в якому була створена компанія.
1892
Continental першим серед німецьких фірм починає виробляти пневматичні шини для велосипедів.
1898
Початок виробництва шин з протектором без малюнка.
1900
Перший німецький дирижабль LZ 1 виготовлений з матеріалу виробництва Continental.
1901
Mercedes, виробництва Daimler, завдяки пневматичним шинам Continental, добивається сенсаційної перемоги на автогонках в Ніцці.
1903
Представництво Continental відкрито в Росії. Представництво знаходилося за адресою Санкт-Петербург, Сімін провулок, 1.
1905
Continental починає виробництво протиковзних шини, передвісники шин з шипами.
1907
Відкриття першого Московського представництва Continental за адресою Дмитрівка, 11 (сьогодні Велика Дмитрівка).
Continental видає перший атлас доріг для водіїв автомобілів і мотоциклів.
1908
Continental винайшов знімний обід для легкових автомобілів, що дозволяє заощадити час і сили під час заміни шин.
1909
Зразки синтетичної гуми, розроблені в лабораторії Bayer, вдало вулканізовані на шинних підприємствах Continental, пройшли перші випробування.
1913
Гран-прі Росії. Барон А. Нотомб на Bergmann-Metallurgique з шинами Continental-Pneumatic посів третє місце. Нотомб не справив жодної заміни шин.
Гонка на 1 версту під Москвою. Переможці використовували шини моделі Continental-Pneumatic, які витримали високі швидкості.
1921
Continental відзначив 50-річний ювілей, запропонувавши ринку шини з більш гнучким кордом з волокнистих тканин. Continental випустив перші пневматичні шини для вантажівок, замінивши застосовуються до цих пір литі шини.
1926
Застосування вуглецю з метою збільшення терміну використання шин і збереження характерного для них кольору.
1928/29
Об'єднання з основними компаніями, представленими на німецькому ринку, з метою створення Continental Gummi - Werke AG. Проіобретеніе заводів в Ганновері і Корбахе.
1932
Continental представляє на ринку метало-гумові кріплення Schwingmetall використовуються з метою зниження вібрації і шуму під час роботи мотора.
1935-40
Безперервний ланцюг перемог на перегонах авт Mercedes та Auto-Union, оснащених шинами Continetal. Чотири Grand Prix на гонках в Герамніі, чотири перемоги на гонках в Тріполі, Північній Африці, три в Італії. Численні перемоги допомагають таким гонщикам як Карасиолла, Розенмейєр і Стак отримати міжнародне визнання.
1936
Початок використання синтетичної гуми у виробництві шин.
1938
Закладено перший камінь шинного заводу в Штокене, Ганновер.
1943
Отримання патенту на виготовлення безкамерних шин.
1951
Початок конвеєрного виробництва металокорду.
1952
Continental додає шини М + S до асортименту шин, призначених для їзди в зимову пору року.
1955
Continental - перша німецька компанія, розпочала виробництво безкамерних шин, а також ресори для вантажівок і автобусів.
1960
Початок масового виробництва шин з радіальним кордом.
1961
Завершення будівництва заводу в Данненберзі / Ельбі Завод виробляє пластикові компоненти для потреб автопромисловості.
1964
Будівництво заводу з виробництва технічних продуктів в Нортхейм. Будівництво заводу з виробництва шин у Франції.
1967
Відкриття полігону Contidrom з тестування шин в Люнебурзі Хайде. Пізніше, в 1944-95 рр., Його площа була майже вдвічі для будівництва нових треків, один з яких довжиною у 3,8 км, призначався для випробувань маневреності автомобілів.
1971
На заводі в Корбахе встановлюється саме об'ємне в Європі обладнання для виробництва шлангів. З Ганновера виробництво шлангів повністю переноситься в Корбах.
1972
Continental запускає у виробництво нешиповані зимові шини ContiContact.
1974
Continental є першим виробником, що постачають Європейську автомобільну промисловість штампованими пильовиками з поліуритану.
1976
У Нортхайме запущена одна з найбільших в Європі ліній по виробництву стрічок для конвеєрів.
1978
Придбано підприємство Techno-Chemie у Франкфурті, один з провідних виробників шлангових з'єднань в Німеччині.
1979
З придбанням всього європейського шинного бізнесу компанії Юніройал Інк., США, Continental отримує ширшу базу в Європі (фото: завод в Ахені).
1983
Підшипники вала двигуна виробництва Continental - спеціальні несучі елементи, які використовуються в моторах для гасіння вібрації та шуму - виробляються в масовому порядку для автомобільної промисловості.
1985
Continental набуває шинний бізнес австрійської компанії Semperit.
1987
Приєднання General Tire Inc. Компанія працює під ім'ям Continental Tire North America, Inc. з 2001 року.
1989/90
Continental і португальська компанія Mabor засновують спільне підприємство з виробництва шин в Лузадо / Опорто. У 1993 році відбувається остаточне придбання бізнесу і заводу з виробництва текстильного корду.
1991
Оперативний сегмент промислової продукції реорганізований під маркою ContiTech.
Continental, зі своєю шиною ContiEcoContact, є першим виробником легкової шини з екологічною спрямованістю, що володіє спеціальними властивостями для економії пального та збільшення ності.
1993
Придбано контрольний пакет акцій чеської компанії Barum поширюється на завод в Отроковіце по виробництву шин для легкових і вантажних автомобілів, а також на дилерську збутову мережу, яка налічує близько 50 філій.
Continental імпеет близько 2100 точок роздрібних продажів і франчайзерів в 14 європейських країнах.
Відбувається злиття Goppinger Kaliko GmbH, Айслінг, з J.H. Benecke AG, Ганновер. Нова компанія Benecke-Kaliko AG інтегрована в ContiTech Group. Ключовий продукцією є тканини з вініловим покриттям, матеріали для обшивки.
1994
Спільне підприємство між ContiTech і словацькою компанією Vegum з виробництва штампованих виробів з гуми для автомобільної промисловості Європи. У 1996 році договір розповсюджується і на литі вироби.
1995
Створено відділення Automotive Systems концерну Continental з метою бізнесу в області виробництва систем для автомобільної промисловості. ContiTech набуває бізнес компанії TBA Belting Ltd., Уїган, Манчестер, Великобританія, в сфері виготовлення системних компонентів для трансмісії.
1997
Continental представляє на ринок ISAD - Intergrieter - Starter-Alternator - Daempfe інтегровані стартер, синхронний генератор змінного струму і глушник. Це абсолютно нова система глушника, безшумного стартера і генератора, відзначена Інноваційною премією німецької економіки.
Починаючи з 2001 року планується випуск легкових автомобілів, оснащених ISAD.
1998
Continental набуває у американського ITT Industries Inc. за .93 млрд. по виробництву автомобільних гальм і шасі. На визнаного у всьому світі виробника гальмівних і інших систем працює більше 10.000 співробітників. Основу всього підприємства становить Alfred Teves GmbH, Frankfurt, яке зі своїми 16 заводами увійшло в сегмент Continental і стало випускати шини Continental Tyres.
1998/99
Експансія автошин за рахунок придбання акцій підприємств, технічної співпраці і інвестицій в нові виробництва: обмін технологіями з фірмою Fate / Аргентина, спільне підприємство з Matador / Словаччина, придбання шинного бізнесу (2 заводи і 1000 роздрібних магазинів) групи Carso / Мексика, 60% підприємства GenTyre в Південній Африці, іменованого тепер Continental Tyre South Africa.
Continental відкриває свій перший завод з виробництва і монтажу коліс в комплекті за межами Європи, в бразильському Juiz de Fora. Подальші кроки на шляху інтернаціоналізації ContiTech будуть сконцентровані на придбанні заводів у Чилі і Мексиці, створенні нових виробництв в Бразилії, Мексиці і Угорщині.
2000
Відкриття нового заводу з виробництва шин для легкового транспорту в Timosoara / Румунія. Continental Teves встановлює широкі партнерські відносини з японською корпорацією Nisshinbo для виробництва гальмівних систем і шасі для японського і корейського ринку. Спільне підприємство, в якому Continental належить частка в 51%, носить назву Continental Teves Corporation.
2001
Шляхом придбання компанії Temic GmbH в Nuremberg Continental завойовує міцні позиції на стрімко зростаючому ринку розробки та виробництва електронних систем для автомобілів. Ця компанія має також виробництва в Америці і Азії, входить до складу підрозділу Continental Automotive Systems. Continental Teves Corporation, Японія, купує контрольний пакет акцій Shin-Ei і Shin Tec - компаній-виробників механізмів гальмівних приводів і дискових гальм. Ця продукція доповнює виробництво компонентів для гальмівних систем в Японії компанією Continental. ContiTech купує 51% акцій китайського виробника шлангових з'єднань. Спільне підприємство під назвою ContiTech Grand Ocean виробляє системи кондиціонування повітря і пристрої гідропідсилювачів в Китаї. Таким чином, число спільних підприємств ContiTech у Китаї сягнуло 4-х.
2002
Continental і Bridgestone оголошують про свою співпрацю в галузі безпрокольних технологій (run-flat) з метою створення єдиного світового стандарту безпрокольних шин, що встановлюються на колеса зі стандартним ободом. Continental і Yokohama укладають угоду про більш тісну співпрацю в розробці і виробництві шин в майбутньому. Створено спільну компанію з рівними частками власників для розвитку діяльності, спрямованої на японських автовиробників.
2003
Continental зміцнює свої позициии в країнах Азіатського регіону і Австралії, відкривши спільне виробництво з Малазійським конгломератом Sime Darby Berhad. Компанія, що діє під назвою Continental Sime Tyre Sdn. Bhd., Володіє двома шинними заводами в Малазії.
ContiTech створює спільне підприємство з виробництва хутра пневматичного ресора в Кореї.
Презентація шини ContiSportContact 2 Vmax, tпервой в світі шини для швидкостей 360 км / год (224 миль на годину).
2004
Continental розширює свою виробничу базу в Румунії, відкривши завод по виготовленню конвеєрів для автомобільної електроніки - з науково-дослідним центром - в Сібіу, а також виробничі потужності для виробництва вентиляційних ліній в Тімішоара.
Continental набуває завод японської компанії з виробництва передавачів рульового колеса, з виробничими потужностями в Китаї.
Запуск нового заводу з виробництва компонентів тормгозной частини в Мексиці. Придбання Phoenix AG. Після злиття ContiTech і Phoenix, з'являється найбільший в світі фахівець з гумовим і пластмасових виробів.